Dilan dissar läkerol!

Här sitter jag och börjar bli sjuk skulle jag tro? Fryser som fan, och min hals dödar mig, jättekul. Fast har vart med om mycket värre. Då jag frusit som inne i norden, fett hemskt. Jag vill iallafall hissa bafucin, som finns att köpa på apoteket. Det är halstabletter, ja. Dom hjälper som fan. Så sjukt skönt. Sen vill jag dissa halstabletter som läkerol, jovisst dom är goda. Men dom hjälper inte när man bah aaaaah min hals! Fisherman's friend, ligger väl på mitten. Vissa hjälper mindre, vissa hjälper mer. Men vissa är bara överdrivet starka så om jag går och köper såna, spottar jag bara ut dom. Vet ni? Blattar har ALLTID massa tips, vad det än är. När man är sjuk, ät de och de det hjälper. När man klagar på sin hy för man också höra ät de ät de. Man ska jämt äta, så är det bara.
Röda pricken på bafucin skulle vara ett hjärta, fast det blev misslyckat. Imorgon har jag svenskaprov, och jag vill va mvg, som jag fick sist. Men ska inte förvänta mig för mycket, för orka bli besviken. Min mormor kom nyss förbi med något till min mamma för hon fyller på söndag. Så det var kul. Alltid kul att se min kära mormor.
Går inte att ladda upp någon bild på bafucintabletterna, sur jag blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0