Dilan fastnar för mariette?

Jag sitter på toan, jag ser feeeeeeeeeetaste spindeln. värsta chocken, jag skrev som en jävla jag vet inte vad HOOOORA sen skyndar jag mig ut därifrån. Mamma försöker döda den men den försvann TYDLIGEN? fett äckligt. Hoppas den kommer och hälsar på imorgon på den toan när vi har gäster, HAHA. Jag håller mig till andra toan ett bra tag. Juste tyckte mariette var sig själv idag, alltid tyckt hon vart en biiiitch! Men idag var hon skön, så hoppas att hon är kvar. Erik är också så bra ååååååh. Reza kan få åka ut. Tove gör nästan alltid bra ifrån sig, men GO erik. :D Juuuuuste, jag vill ha en ipod. Ska nog köpa en sån, eller snarare pappa. Och då behöver man ett par hörlurar vilka tycker NI är snyggast?
1. skullcandy, som jag tycker är klumpiga. Men dom är ändå kungliga. Raaaaastaman live up.
 
2. Ett par weschörlurar, tycker dom är skitbra ljud i lagom stora, men blir svårt att välja färg. Så nu lägger jag bah upp på någon utav alla färger. Men när det gäller skullcandy kan jag bah tänka mig raaaastahörlurarna!


Kommentarer
Postat av: Julia Kolehmenaimineninen

Dom där Skullcandy G.I Rasta har jag beställt :D <3

2009-11-22 @ 18:49:47
Postat av: Anonym

Meh!!! calle då???!! gissa vem som ska träffa honom i veckan?;) haha

2009-11-23 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0