Det heter makaroner, inte pasta!

Näämen shenare! Här sitter jag fortfarande hos mormor, ska ta bussen emot uppsala 15.15 känner ingen stress. Ska snart börja sminka mig och platta håret och sånt, vill inte stressa med det sista minuterna. Klockan är snart två, jag har hunnit med att åka traktor. Det var faktiskt skitkul! Sen har jag käkat, mormor gjorde bacon men det käkar inte jag, sen hade dom omelett. Men det käkade jag inte heller. Så det fick bli korv, mums. Jag gillar fan alla sorters korvar, falukorv, kycklingkorv, griskorv, såndär dansk korv. Korv är guld. En korv som jag absolut inte gillar är vegetarianernas korv, SOJAKORV. finns det något äckligare?! nej skulle inte tro det. Fattar inte varför dom ska käka korv när dom ändå inte käkar med kött i. Men annars är vegomat fett gott. Potatis tar ändå allt, jag äter allt med potatis skojar inte, potatismos, potatissallad, potatisgratäng, stekt potatis, kokt potatis, potatisbullar.  Potatis är gott i alla tillfällen så är det bara! Hamburgare äter jag knappt längre. Max hamburgare är okej. Men mc donald's går inte att äta, äcklig billig skit. Deras pommes är för mycket salt på också, överdrivet. Finns inget bra med mc donald's diss till dom. Jag vill hissa sånahära pastaställen som man kan köpa pastasallad och välja vad man själv ska ha i. Det är skitnajs. Fastän min sallad brukar bara bestå av makaroner, salladsblad, tomater, fetaost, majs, toooonfisk. Juste hatar att använda ordet ''PASTA''. Makaroner heter det!
Här får ni en bild på min mormors söta katt!


Kommentarer
Postat av: hanna

POTATIS ÄR MUUUUUUUUUMS.

:D

2009-11-15 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0