Calle Kristiansson är nog ändå bäst!

Haha jag skäms! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men slutade halv fyra idag, var hemma ca kvart över fyra. Skyndade mig och packa ner saker och göra mig iordning. Drog till max för att käka. Men när vi stått i kön insåg vi att jag aldrig skulle hinna äta. Så vi bestämde oss för att köra drive-in. Så fick jag käka i bilen påväg ner på stan. Men sen kom jag på en smartare idag, statiol, KORV. Det är aldrig fel. Korv är skitgott, i alla lägen fan. Så jag vi gick in och köpte två korvar, en macka och dricka och godis och choklad. Så det blev rätt bra iallafall. Sen lämnade mamma av mig nere vid stationen. Jag tog bussen ca 17.50 till öregrund, och kom fram för en halvtimme sen. Just nu är klockan fem i typ. Idol börjar om 5 minuter, idag är det mariette's tur att åka ut, eddie är bättre än henne. Så han får nog va kvar tills nästa gång. Sen äre bah calle och erik kvar, erik gör skitbra ifrån sig precis jämt. Så kärlek till han, men calle fastnade jag ifrån redan från början han är skön och kör sin egen stil! Nu hinner jag inte skriva mer, skriver något inlägg senare emot kvällen skulle jag tro, ni når mig på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0