Typsikt dilan!

Jag är sååå smart, skrev värsta texten. Sen kopierade jag annat sen blev det helt cp. FAN. Tänker inte skriva något om dagen så det så! Pluggat enheldel teknik idag, teknikprov på fredag dårå! Sen har jag ett fysikprov och ett matteprov kvar, sen kemiuppgifter som jag måste ta hem för att bli godkänd. Dom skulle faktiskt vara tills imorgon men dom glömde jag. Sååå hoppas jag får göra dom över helgen. Ge mig juuuullov tack! Kanske slänger in något inlägg senare, ska fan sova tidigt är skitrött. Min pappa åkte utan mig idag till skolan skjutsa bara min brorsa. Så går det när man är seg! Sen tänker jag inte berätta vad som händer, men hoppade på fel bussar osv, KNAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0