Tummen upp för skjuts!

NU ÄR JAG HEMMA!!!!! Och ikväll kan jag lova er att jag får sova hur mycket jag vill. Iallafall, ska inte på fest. Vi skippar det. Jag ska iväg någonannastans, så det så. :D jag har tandläkartid idag kl 16, ORKA. Men har bokat om den 456459685787568565 gånger, så den här gången ska jag gå. Mamma skjutsar ändå dit mig, så det är lugnt.
Jaja peace! Juste, slapp ta tåget. Min faaarsa hämtade mig. Tummen upp för det, och tummen ner för han va
småsur.
Bilden väcker minnen, kolla på mig årets skämt. Men söta Nadia (y)
 
Kärlek till Per Gessle, älskade han förut. Tycker fortfarande han är bra,
så det så!


Kommentarer
Postat av: Nadia

haha fyfan. men härliga tider var det.

2009-12-29 @ 13:58:47
URL: http://nadiaparker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0