Spenderat mycket tid med mamma!

Har spenderat mycket tid med mamma idag känner jag, hjälpte henne att slå in massa julklappar till brorsan också! Snäll som jag är. Sen fick man träffa Nathalie, alltid lika trevligt! Alltså om en vecka och en dag blir jag 15, fan vad sköööööönt! Och om en vecka och några dagar åker jag till skåne, fast innan det ska jag hinna åka till Stockholm. Typ emellan jul och nyår till min kära kusin såklart! Jag undrar faktiskt vad jag fått av morfar i julklapp har faktiskt iiiingen aning! Eftersom han bara köper, mina julklappar har jag vart med och köpt eller sagt vad jag vill ha så, haha.
God jul & Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Neli

Hehe tack desamma tjejen :)

2009-12-23 @ 21:38:40
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0