Nytt liv?

Sätt på låten och läs!
 


Jag kom på att tänka på en sak. Efter man dör? Föds man upp igen på nytt? Och är man helt omedveten om att man levt innan? Vem vet du kanske har levt innan? Som en hund, som typ en kossa, vad som helst! Vem vet? För om man föds igen på nytt så man kan fan inte komma ihåg något av sitt förra liv eller dom innan. För det är omöjligt. Det måste vara så att man föds flera gånger som olika personer, eller djur, eller vad man nu är. Typ om du har en blogg och bloggar och dör, sen föds du på nytt igen. Du går in på din gamla blogg, utan att veta att det är din. Det är typ så det skulle se ut. Iallafall enligt mig. Eller vad tror ni? Föds man igen? Och börjar leva ett nytt liv? Den här tanken har funnits i min hjärna flera gången förut, så det är inte första gången jag tänker på det!


Kommentarer
Postat av: jenna

fiiin header :D

låten är skön! :)

2009-12-30 @ 20:32:29
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0