Lite surt att plugga över helgen!

Jag är fan besviken, as hell! Det var ju Calle som skulle vinna inte Erik! Lite surt dårå, jag somnade till lite typ, min brorsa kommer in och skrämmer mig och jag hoppar till. Calle verkade rätt glad så ett tag trodde jag det va han som vann. Men sen fattade jag att det var Erik! Johan palm är ändå mycket bättre än dom båda så det så! :D
Vet fan inte när jag vaknade. Ska nog och se på någon kör idag, i någon kyrka. Har vart och kollat på dom förut, tycker det va rätt grymt! Fast det är inte förens sju, jag funderar på baka innan. Jag vill fan, men måste plugga också. Alltså ÅH, säger jag bara. Sjukt jobbigt vadfan, och surt!
Jag ser nästan lite kort ut? Fast bilden är ju gammal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0