Ingen jul utan mormor?

Sheeeenare! Idag fick jag reda på att jag har g i tekniken och kemin och fysiken, så det känns skönt som fan. I tekniken låg jag emellan ig och g. Man kan ju alltid hoppas på g, men vi har ju inte ens biologi längre. Så hon sa att hon skulle kolla hur jag vart på lektionerna. Sen var jag iväg på ridning, FAN VAD SURT att jag fick moki fastän jag skulle haft rowan, han har fått vilat två gånger irad, lite dålig stil där. Aja, vi hade gymbana man gör massa lekar med hästarna. Är i två lag och tävlar som, vårt lag vann med 5-2, 4-2 något sånt. Sköna som vi var, lite klumpigt att köra slalom med moki, HAHA! Hade faktiskt med kameran och mamma tog några bilder på mig och Moki! Fast fattar inte ens vart man stoppar in usbkabeln för kan inte hitta något sånt ställe så.. åhå. Lite surt, jag måste köpa något som jag ska ha på jul och nyår vadfan. Har behövt pluggat asmycket, fett tröttsamt. Vet inte ens om vi kommer att fira med mormor iår, fan vad pain. Ingen riktig jul då, kommer bara bli skit av det, känns det som. Jaja vi hörs! Har fan inte kommit på något jag önskar mig, eller jo. En katt, sen en privat sak som jag inte tänker ta upp här. Sen vill jag ha något slags solariumkort, som gäller nu under vintern kanske lite längre!
Här får ni en bild på min mormors söta katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0