Erik Grönwall har inga gränser!

Jag kände direkt när jag vakna att jag inte villa vara med på gympan. Får väl få ig nu tills jul, lär bli så. Vi hade luciatåg i skolan, i ca 20 min? Det sög! Förlåt ni som var med, men hatar verkligen luciatåg, sjukt tråkigt. Tänk er att jag måste plugga fysik över helgen för jag har ett fysikprov på måndag. Fan vad surt och sätta sig nu och välkja ut vad man ska plugga på. Men ska ändå käka middag innan, för orkar verkligen inte plugga mer. Och i helgen ska jag baka också! Skriver senare idag! Idol också idag senare. Erik är grym! Grabben har fan inga gränser, han klarar precis allt. Calle har jag hållt på ända sen början, så blir fan besviken vem som än åker ut. Men kärlek till Erik!
Klockren, lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0