Älskar torsdagar!

Sheeeeeenare! Skitnajs dag vadfan, älskar torsdagar! Dagen började med språk, det SUGER hårt! Skittråkigt seriöst, hatar det verkligen! Sen vare svenska, det var rätt chill. Sen hade vi matte 20 min tidigare eftersom vi hade lunch sen och ingen hk. Så vi slutade 11.10 för dagen skönt va? Annars slutar vi 14.30. Jag åkte upp till mammas jobb för att käka med henne någonstans, trevligt där! 12.51 tog jag bussen till stan, sen bytte jag buss vid stan och var hemma kanske 13.20 något sånt? Och nu sitter jag här! Ska faktiskt plugga snart, ska göra lite annat först. Sen måste jag plugga som fan till mitt teknikprov som är imorgon! Skriver senare, ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0